Prijavite se ili registrirajte kako biste odgovorili na ovo pitanje.

1 odgovor

+5 glasa
Redakcija od Redakcija (115k bodova)
prikazano od Znatko

Ne propustite zatvaranje „Tinovog kulturnog ljeta“ uz koncert popularnog Matije Cveka

Prvi put u samom srcu grada Vrgorca, u zelenoj oazi gradskog parka, održat će se koncert Matije Cveka & The Funkensteins, u petak, 12. kolovoza 2022., koji donosi vrhunsku glazbenu atmosferu i sjajnu zabavu. Ujedno se održava i službeno zatvaranje kulturno – zabavne manifestacije „Tinovo kulturno ljeto“ koja već pet godina očarava svojim programom kroz najpoznatija domaća glumačka imena i predstave, zatim razne radionice te koncerte zabavne i klasične glazbe.

Ovogodišnji glazbeni spektakl 5. „Tinovog kulturnog ljeta“ koji se nestrpljivo očekuje jest koncert nagrađivanog Matije Cveka. Široj javnosti poznat zbog svog zapanjujućeg glasa te nastupa u glazbenim emisijama, na samom koncu ožujka nagrađen je s čak dva Porina, u kategorijama „Najbolji album pop glazbe“ za album „Izbirljivo i slučajno“, te u kategoriji „Najbolja muška vokalna izvedba“ za pjesmu „Ptice“. Veliki skok u njegovo karijeri svakako jest prvi singl, pjesma „Visine“ koja je postala viralno popularna te je dosegnula skoro 2 milijuna pregleda. Nakon „Visina“ nastavio je nizati uspjehe i hitove poput brze, pop – funk pjesme „Praviš me ludim“, koja je osvojila radijske postaje diljem Hrvatske. Poznate su pjesme „Probudi se“, koja je nastala u suradnji sa Sašom Antićem i Mladenom Badovincem iz kultnog splitskog benda TBF, zatim pop swing balada „Ako nađem nekoga“, „Nasloni se“ u suradnji s vrhunskim glazbenikom Matijom Dedićem i neke druge. Matiju Cveka u svojim nastupima obilježava upravo kvalitetni live nastupi uz pratnju svog benda The Funkensteins, s kojima izvodi kako autorske tako i domaće i strane pjesme funk, pop i R&B izvođača.

Osim u odličnoj glazbi, posjetitelji će imati priliku uživati u prekrasnom ambijentu i atmosferi te vrhunskoj ponudi pića. Šarmantna lokacija gradskog parka stvorit će nezaboravne trenutke, koji će vam ostati u sjećanju. Svakako ćete imati u vidu i sljedeće ljeto kada se očekuje jednako kvalitetan i zabavan program za odrasle, ali i za djecu. Svoju razglednicu grada Vrgorca ponesite sa sobom upravo uz Tinovo kulturno ljeto.

Već poznata gradska lokacija, Park 4. gardijske brigade - Pauci bit će nezaobilazno mjesto za sve koji traže uzbudljivo, šarmantno, drugačije i jedinstveno mjesto za druženje i uživanje u odličnim notama uz omiljenog Matiju Cveka & The Funkenstein. Koncert počinje u 21 sat, a ulaz za sve posjetitelje je besplatan. Sve informacije možete saznati na društvenim stranicama Centra za kulturu i baštinu Grada Vrgorca.

Slična pitanja

1 odgovor
1 odgovor