1 odgovor

+8 glasa
Redakcija od Redakcija (114k bodova)
prikazano od Znatko

Kao prva agencija u Adriatic regiji, Futura DDB se holistički bavi gaming industrijom

Futura DDB postala je dio globalne FTW (For The Win) mreže, usmjerene na gaming industriju

Pod imenom Futura FTW, svojim će klijentima ponuditi novi, dodatni portfelj usluga u području gaminga i e-sporta. Time će Futura DDB, u kombinaciji s bogatim znanjem i iskustvom u području integriranog marketinga, tržištu moći ponuditi cjeloviti paket rješenja kakav ne nudi nijedna agencija u Adriatic regiji u gaming industriji. Rješenja Future obuhvatit će sve što tvrtkama treba na ovom području, od poslovnog savjetovanja i strategije ulaska u kategoriju, do oglašavanja, sadržaja i događanja.

Futura DDB ušla je u FTW mrežu

Agencija Futura DDB prva je agencija u Adriatic regiji koja se aktivno fokusirala na gaming segment i postala dio globalne FTW mreže. Gregor Firbas, izvršni direktor Future DDB izjavljuje:

„Time smo dobili pristup međunarodnom know-howu koji uključuje potpuni uvid u industriju, kroz procese, pa sve do podrške iskusnih stratega. Futura DDB tako ulazi u novu kategoriju marketinga koja sa sobom nosi drugačiju perspektivu, nove kanale i specifične načine komunikacije. Uz ovu stručnost, osposobljeni smo ponuditi usluge koje će se učinkovito obratiti širokoj ciljnoj skupini ljudi kojima su igre važan dio života ili jednostavno način provođenja slobodnog vremena.”

FTW DDB prva prepoznala potencijal

DDB je prva globalna mreža koja je prepoznala širi potencijal gaming industrije. U reklamne svrhe 2020. godine osnovala je reklamnu agenciju FTW DDB, koja služi kao kanal za dosezanje više od tri milijarde ljudi koji se identificiraju kao igrači igara (gameri). Agencija, čije se ime sastoji od kratice tipičnog gamerskog izraza "For The Win" [op. Za pobjedu], svojim klijentima i partnerima pruža globalna i regionalna rješenja za e-sportove i igre.

FTW vodi Gavin Cheng, koji je okupio međunarodni tim strastvenih igrača, inače poznatih kao DDB mrežni suradnici. FTW ima sjedište u Pragu s uredima diljem Europe: od Amsterdama, Düsseldorfa, Pariza i Stockholma, pa sve do Hong Konga, Meksika, Perua, Argentine, Brazila, Indije... Sada i u Ljubljani i Zagrebu. Njihov rad pokriva različita stručna područja, uključujući strategiju, kreativno, poslovno savjetovanje, inovacije i tehnologiju.

„Menadžment koji razumije i poslovanje brendova i kulturu gaminga, iznimno je važan. Gregor i njegov tim suradnika u Futuri DDB imaju oboje. Oni su u odličnoj poziciji da prošire globalnu mrežu FTW-a u Adriatic regiji i pomognu klijentima da iskoriste potencijal igara i eSporta." zadovoljno je odgovorio Cheng prilikom sklapanja ugovora.

Gaming je postao nova subkultura

Gaming industrija jedna je od najbrže rastućih industrija u svijetu i trenutno se procjenjuje na 138 milijardi USD, što premašuje promet cijele filmske i glazbene industrije zajedno. Prema nekim procjenama, ovom industrijom zabave bavi se čak 3,1 milijarda ljudi, odnosno više od 30 % stanovništva.

To je međugeneracijski fenomen koji ne znači samo igranje igara pucanja ili Candy Crusha. Gaming je više od toga, to je pokret koji stvara vlastitu glazbu, modu i jezik. Svijet igara predstavlja cijeli online ekosustav povezivanja ljudi koji stvaraju vlastiti sleng, nove obrasce ponašanja i potrošnje i izvan weba. Uz gaming industriju, raste i interes za e-sport koji posljednjih godina dobiva sve više pozornosti i time izaziva interes najvećih svjetskih brendova.

Slična pitanja

1 odgovor
1 odgovor