Koji će se filmovi prikazivati trećeg dana na Zagreb Film Festivalu 2022. godine?

1 odgovor

+6 glasa
Redakcija od Redakcija (115k bodova)
prikazano od Znatko

Srijeda na ZFF-u: hrvatska premijera Tragova Dubravke Turić uz gostovanje ekipe filma, masterclass Zlatka Burića Kiće u programu Industrije

Sredina festivalskog tjedna u kinu Tuškanac donosi hrvatsku premijeru trećeg od ukupno četiri domaća naslova u glavnoj konkurenciji 20. ZFF-a

Dugometražni prvijenac Zlatnim lavom ovjenčane redateljice Dubravke Turić (Belladona) - Tragovi s Marijom Škaričić u glavnoj ulozi, gledatelji će vidjeti u kinu Tuškanac neposredno nakon svjetske premijere na Filmskom festivalu u Varšavi. Tragovi donose priču o mladoj antropologinji Ani koja se bavi znanstvenim istraživanjem simbola i ljudskih tragova urezanih u kamen koje se počinje ispreplitati s njenom osobnom pričom i procesom sazrijevanja. Film je na rasporedu Tuškanca u 13 sati i 21 sat, a u večernjem terminu i uz prisustvo ekipe filma.

Na rasporedu kina Tuškanac u 10:30 i 18:30 francuski je film Najgori u režiji Lise Akoka i Romane Gueret. Ova dirljiva dokufikcija koja propituje etiku filmskog stvaralaštva pobjednički je naslov canneske sekcije Izvjestan pogled.

Kao i svakog festivalskog dana od 22 sata u kinu Kinoteka prikazuju se filmovi iz kratkometražne konkurencije. U srijedu gledamo dva naslova iz nacionalnog programa Kockica Boca de Ferro Mateja Matijevića i najnoviji kratki film Josipa Lukića, veterana Kockica s dosad tri filma prikazana u ovom programu koji se ove godine na ZFF  vraća s novim naslovom Nije zima za komarce. U međunarodnoj kratkometražnoj konkurenciji gledamo slovenski film I tako je završilo ljeto Matjaža Ivanišina te turski Vlaga redatelja Turana Haste.

U kinu Kinoteka nastavljaju se projekcije filmova iz popratnih programa - Velikih 5, Ponovno s nama i KinoKino. Podne u Kinoteci rezervirano je za najmlađe, a u srijedu je na programu belgijsko-nizozemski film za djecu Binti (za uzrast 8+), koji je premijerno prikazan na prestižnom Sundance festivalu. Program Velikih 5 u srijedu donosi vizualno očaravajući film Osam planina redatelja Felixa van Groeningena i Charlotte Vandermeersch, ovjenčan Nagradom žirija u Cannesu.

Jelena Svirčić / ZFF

Priča je to o snažnu prijateljstvu dvojice muškaraca koje životne okolnosti razdvajaju, a snimana je u talijanskim Alpama i temelji se na romanu Paola Cognettija. Nagrađivani iranski redatelj Ali Asgari dobro je poznat publici ZFF-a po svom hvaljenom filmu Nestanak (ZFF 2017), a u programu Ponovno s nama ove godine predstavlja se s najnovijim ostvarenjem Do sutra, napetom dramom čija se radnja odvija u jednom danu i koja je premijerno prikazana na Berlinaleu.

Program Velikih 5 prikazuje se i u Muzeju suvremene umjetnosti, gdje je u 18 sati na rasporedu Poslije sunca – prelijepa drama koja se razvija polako poput polaroida (IndieWire) s producentskim potpisom oskarovca Barryja Jenkinsa i dobitnikom nagrade BAFTA Paulom Mescalom (Normalni ljudi) u glavnoj ulozi. Program u MSU nastavlja se uz filmove iz natjecateljskog programa Mreža festivala Jadranske regije, a u srijedu je na rasporedu Mokri pijesak, moćna ljubavna priča prožeta misterijom, ujedno i oštra kritika društvenih doktrina i netrpeljivosti, nagrađena za najboljeg glumca u Locarnu (Gia Agumava). Osim u MSU, program Mreže festivala Jadranske regije dostupan je za online gledanje na ondemand.kinomeetingpoint.ba za vrijeme trajanja ZFF-a.

U Dokukinu KIC, gdje se prikazuje poseban, slavljenički program Najbolji dokumentarci ZFF-a, na rasporedu je Putnik Karpo Matjaža Ivanišina, film ceste o protoku vremena i sjećanju te dirljiva meditacija o lokalnoj kulturi i stanovnicima ruralne Vojvodine koji je 2014. osvojio Zlatna kolica za najbolji dokumentarac ZFF-a dok je taj žanr još uvijek bio dio festivalskog natjecateljskog programa.

Jelena Svirčić / ZFF

Član ovogodišnjeg žirija, osječki glumac s danskom adresom Zlatko Burić Kićo (Diler, Slatke prljave stvari, Ne gledaj mi u pijat) u sklopu programa Industrija u kinu Tuškanac održat će masterclass i u razgovoru s glumicom Hrvojkom Begović s publikom podijeliti svoj proces i način rada, a govorit će i o osobnim te profesionalnim inspiracijama i životnim odabirima. U sklopu glavnog programa ZFF-a izvan konkurencije prikazuje se i Burićev najnoviji film, Zlatnom palmom nagrađen Trokut tuge redatelja Rubena Östlunda.

Znatko medijski pokriva
MONEY MOTION 2023
<< the only FinTech conference you should attend >>