Digitalni marketing se razvija usporedno sa promjenama u tehnološkom svijetu. Napredna tehnološka postignuća se koriste u marketinške svrhe kako bi ojačali utjecaj u digitalnom svijetu. Nosivi uređaji (smartphone i smartwatch) postaju sve više prisutniji u direktnom obraćanju svojim potrošačima. S takvom tehnologijom tvrtke će se lakše približiti i predstaviti korisnicima kombiniranjem marketinških aktivnosti u digitalnom obliku i lokacijskim uslugama. Dronovi se danas aktivno upotrebljavaju u marketinške svrhe, a najviše ih se koristi u snimanju promidžbenih videa ili oglasa, te promociji turističkih destinacija. Virtualna stvarnost, ili VR je platforma koja korisnicima u potrošačkom svijetu nudi bolji doživljaj u otkrivanju jednog posve novog svijeta, a najbolji primjer su mnoge tvrtke koje kroz tehnologiju VR promoviraju storytelling videoigre kao što je Sony Interactive Entertainment. Čak i poznati američki magazin za poslovanje Forbes piše o storytelling-u:
Priče se pamte čak 22 puta više nego činjenice i podaci.
Zanimljiv je projekt modne kuće Balenciaga u kojem se kroz svijet videoigara kao što je primjer Fortnite promovira linija njihove odjeće i modnih dodataka, dok korisnici (gejmeri) imaju mogućnosti u isprobavanju različitih stilova odijevanja svojih avatara. U jednom se trenutku na web stranici modene kuće Balenciaga moglo kupiti nekoliko odjevnih predmeta u ograničenom izdanju, a to je primjer jedne suradnje koja spaja modu i virtualni svijet videoigara.
Društvene medije su postale sastavnica bez koje ne postoji komunikacija, jer se kroz nju povezuje veliki broj korisnika. Porastom društvenih medija proširio se i način stvaranja medijskog sadržaja, a time se zaradio i značaj broj sljedbenika. Tako se u digitalnom marketingu počeo javljati i tzv. influencerski marketing. Influencere, ili internet celebrity koje prati veliki broj ljudi na društvenim mrežama postaju tvorci koji otvaraju nove rute za digitalni marketing kroz suradnju sa različitim tvrtkama, brandovima i promocijom. U budućnosti će svaki uređaj biti povezan i umrežen. Korisnici će dobiti životno iskustvo, dok će stručnjaci za marketing dobivati informacije o potrošaču i njihovim potrebama, na taj će način doći do boljeg razumijevanja i komunikacije među potrošačima.